Süper Lig ekiplerinden Fenerbahçe, yeni teknik direktörü İsmail Kartal ile Topuk Yaylası'nda yeni sezon hazırlıklarına başladı.

Sarı lacivertliler, Düzce'de ikinci antrenmanını bugün gerçekleştirdi.

Fenerbahçe'de 4. dönemine başlayan İsmail Kartal, futbolcularla buluşup şampiyonluk üzerine konuştu.

'BÜTÜN KUPALARI ELDE EDECEĞİZ'

Sarı lacivertlilerin Youtube kanalında yayımlanan videoda İsmail Kartal, bu sezon tüm kupaları kazanacaklarını ifade etti.

65 yaşındaki teknik direktör, “Herkes görevini layıkıyla yapacak. Biz elimizden geleni yapacağız ve şampiyon olacağız. Bütün kupaları alacağız” diye konuştu.