Hollanda'da önceki sezonu Ajax'ta geçiren Wout Weghorst, sözleşmesinin sona ermesiyle takımdan ayrıldı. Deneyimli golcünün yeni adresi belli olurken Weghorst Hollanda'da kalmaya devam etti.
Ajax'ın resmi internet sitesinden yapılan açıklamada Weghorst'un Twente'ye transfer olduğu duyuruldu. Twente ise 33 yaşındaki santrforla 2 yıllık sözleşme imzalandığını bildirdi.
'ALTIN BİR FIRSAT'
Twente'nin futbol direktörü Erik ten Hag, yaptığı açıklamada, "Wout Weghorst'un FC Twente forması giyecek olmasından dolayı son derece gururluyuz. Bu transfer bizim için altın bir fırsat. Böylesine etkileyici bir geçmişe sahip bir oyuncu normalde FC Twente için ulaşılamaz bir şeydir. Her zaman muazzam bir irade ve azim gösterdi. Twente'nin gelecekteki başarılarında önemli bir rol oynayacağına inanıyoruz. Wout, takıma ekstra şeyler katacak" dedi.





