Fenerbahçe forması giyen Levent Mercan, kulüp televizyonuna bir röportaj verdi.

İşte Levent Mercan'ın sözleri:

"Şu anda çok iyiyiz. Başlayalı iki gün oldu. Takım içinde çok güzel bir enerji var. Sezon bittikten sonra tabii ki ailemle tatil yaptıktan sonra buraya geldim. Herkes çok motive ve bizim açımızdan antrenmanlar çok iyi geçiyor. Tüm takım çok motive ve en iyi şekilde hazırlanarak geldi."

İSMAİL KARTAL YORUMU

"İsmail hocamız son derece motive. İlk günden kendi felsefesini takıma anlatarak başladı. Oyuncularla iletişimi de çok iyi. Bizim açımızdan çok iyi bir sezon olabilir."

TOPUK YAYLASI TESİSLERİ

"Burayı çok seviyorum. Burada harika bir ortam var. Sahalar çok yakın, havalar da çok güzel, inşallah böyle devam eder. En önemlisi imkanlar. Burada futbol ve personel için olanaklar çok iyi. Futbolcuların antrenmanı ve rahatlığı için burası çok güzel imkanlar sunuyor."

"HERKES ÇOK MOTİVE"

"Takım içinde çok güzel bir iletişimimiz var. Herkes çok motive. Herkesin enerjisi çok yüksek. Birbirimizle burada en iyi şekilde vakit geçirmeye çalışıyoruz."

"EN RAHAT SOL BEK"

"Benim için en rahat mevki şu anda oynadığım sol bek. Ama benim avantajım daha önce çok farklı pozisyonlarda oynamış olmam. Hem sol bek hem de başka pozisyonları değerlendirebiliyorum. Ancak en rahat ettiğim pozisyon sol bek. Her yıl üzerine koyarak çalışmaya gayret ediyorum. Hem ofansif hem defansif olarak kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Her yıl takımıma en iyi katkıyı nasıl verebilirim ona bakıyorum."

TAKIMDAKİ GENÇ OYUNCULAR

"Her genç oyuncu için sezon başı kampları çok önemli. Ben ve takımımızdaki ağabeyler her zaman onları yönlendirmeye çalışıyoruz. Ağabeylik yapmak için saha içi ve saha dışında en iyi şekilde yardımcı olmaya gayret ediyoruz."

MAÇ RUTİNİ

"Maç günleri her zaman aynı saatte kalkmaya çalışıyorum. Bunu rutin olarak söyleyebilirim ya da aktivasyon anlamında yemeği aynı saatlerde yapıyoruz. Bu tür rutinlerimiz var tabii ki. Bunların dışında ekstra bir rutinim yok."

"ELİMİZDEN GELENİ YAPACAĞIZ"

"Şu anda yeni başladık. En önemlisi çok iyi bir kamp geçirmemiz gerekiyor. Hem burada hem de Avusturya'da çok iyi hazırlıklarımız olacak. Maçlarımızla birlikte en iyi şekilde sezona başlayıp hedeflerimize ulaşmaya çalışacağız. Bunun için de takım olarak elimizden geleni yapacağız."

TARAFTARA MESAJI

"Taraftarlarımız her zaman olduğu gibi bizi desteklemeye devam etsin. Taraftarlarımız hem Kadıköy'de hem de deplasmanlarda önceki sezonlarda olduğu gibi bizimle beraber olsunlar. Biz elimizden geldiğince taraftarlarımızı mutlu etmeye çalışacağız."