Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı'nın gelecek sezon EuroLeague mücadelesine katılacağı duyuruldu. EuroLeague'deki diğer Türk temsilcileri Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes, siyah-beyazlı takım için tebrik mesajı yayımladı.
Fenerbahçe'nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda "EuroLeague'e tekrar hoş geldin Beşiktaş" ifadeleri kullanıldı.
Welcome back to the EuroLeague, @BJK_Basketbol! ?
Anadolu Efes ise "Beşiktaş’ı EuroLeague’e katılımından dolayı tebrik ederiz. EuroLeague'e hoş geldin Beşiktaş" paylaşımında bulundu.
Beşiktaş’ı EuroLeague’e katılımından dolayı tebrik ederiz.
? Welcome to the EuroLeague @BJK_Basketbol





