Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, önümüzdeki sezon EuroLeague'de yer alacak. Kararın, 13 hissedarın katıldığı toplantıda oy birliğiyle alındığı bildirildi.

Siyah beyazlı ekip, 2012/13 sezonundan sonra tarihinde ikinci kez Avrupa basketbolunun kulüpler düzeyindeki en prestijli organizasyonunda mücadele edecek.