Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Hidayet Türkoğlu, Beşiktaş'ın yeni sezonda EuroLeague'de mücadele etmesiyle ilgili değerlendirmelerde bulundu. Türkoğlu, bunun Türk basketbolu için önemli olduğunu vurguladı.
Türkoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:
"Beşiktaş'ın Avrupa Ligi'ne katılması, Türk basketbolu açısından önemli ve sevindirici bir gelişme oldu. Avrupa basketbolunun en üst seviyesinde Anadolu Efes ve Fenerbahçe Beko ile birlikte artık üç takımımızın mücadele edecek olması, ligimizin kalitesini ve Türk basketbolunun ulaştığı noktayı bir kez daha gösteriyor. Beşiktaş'a Avrupa Ligi yolculuğunda başarılar diliyor; Avrupa'da mücadele eden tüm takımlarımızın ülkemizi en iyi şekilde temsil edeceklerine inanıyorum."





