Trendyol 1. Lig'de mücadele eden Özbelsan Sivasspor, sezon sonuna kadar kalan 11 maçta elde edebileceği 33 puanın tamamını hedefliyor. Kulüp başkanı Burak Özçoban, BG Grup 4 Eylül Stadyumu'nda düzenlediği basın toplantısında, son 7 maçta 2 galibiyet, 4 beraberlik ve 1 mağlubiyet alan takımın kalan dönemde her maçı kazanmayı amaçladığını belirtti. Özçoban, Adana Demirspor ile berabere kaldıkları karşılaşmada şanssızlıklar yaşadıklarını, ancak Sakaryaspor maçında iyi bir sonuç aldıklarını vurguladı.

Teknik direktör İsmet Taşdemir ile uzun vadeli bir işbirliği kurmak istediklerini ifade eden Özçoban, hocaya görevinin geçici olmadığını ve gelecek sezon da takımın başında görmek istediklerini söylediklerini açıkladı. Sivasspor'un ligin en değerli ikinci takımı seviyesinde olduğunu belirten başkan, takımın bu ligde yenemeyeceği bir rakip bulunmadığını ancak şanssız biçimde puanlar kaybettiklerini söyledi. Özçoban, mali açıdan geçmiş döneme göre daha rahat bir tablonun önlerinde olduğunu vurgularken, haziran ayındaki genel kurula kadar kulübün mali yapısını düzeltip takımı puan cetvelinin üst sıralarında bitirmeyi hedeflediklerini kaydetti.