Ünlü fenomen Şeyma Subaşı, son dönemde yaptığı manevi içerikli paylaşımlarla gündemde yer alıyor. Hakkında çıkan gözaltı kararı sonrası Instagram hesabında Kuran-ı Kerim paylaşımları yapan Subaşı, maneviyatın hayatındaki yerinin çocukluğuna dayandığını dile getirmişti.

35 yaşındaki Subaşı, daha önce yaptığı açıklamada 10 yaşından bu yana namaz kıldığını ve Kuran-ı Kerim okuduğunu belirtmişti. Paylaşımlarına gelen yorumlara da yanıt veren Subaşı, maneviyatına dair duygularını ve bu konudaki alışkanlıklarını uzun süredir sürdürdüğünü ifade etmişti.

Instagram'ı aktif şekilde kullanan Subaşı, son olarak kendi fotoğrafının üzerine 'Gözler kalbin aynasıdır' notunu eklediği bir paylaşım yaptı. Bu paylaşım, takipçileri arasında kime gönderme yaptığı konusunda merak konusu oldu.

''Maneviyatıma, benim okuduğum Kur'an'ı ben paylaştığımda bunu neden, nasıl bir oyun olarak algılanabiliyor? Benim çok yakın arkadaşlarım var, bazıları, bir sürü din grubunda olan arkadaşlar beraber kaldığımızda odama girdiklerinde ben mesela başörtülü Kur'an okuyorum. Ya da namaz kılıyor oluyor. Bu arada bunu senelerdir ben paylaşırım''