Ünlü oyuncu Ufuk Özkan, geçirdiği karaciğer nakli operasyonunun ardından sağlık sürecinde önemli bir aşamayı geride bıraktı. Yoğun bakımdan çıkan Özkan, destek mesajlarıyla yanında olan sevenlerine teşekkür etti.

Başarılı geçen operasyon sonrası ilk açıklamasında Özkan, 'Herkese çok teşekkür ederim. Gözümü açalı 5-6 saat oldu. Yaklaşık 8 saat süren bir cerrahi müdahale yapıldı. Çok kıymetli doktorlarım Prof. Dr. Remzi Emiroğlu, Prof. Dr. Murat Dayangaç, Prof. Dr. Onur Yaprak ve Doç. Dr. Cenk Şimşek inanılmaz bir şey başardılar. Başta eski Sağlık Bakanımız Fahrettin Koca’ya teşekkür ediyorum. Bu kadar çok sevildiğimi düşünmüyordum. Çok dua eden oldu. Dua eden herkese ve beni sevenlere çok teşekkür ediyorum. Sizin dualarınız benim muhafızlarım oldu. Yakında ayakta da görüşeceğiz' ifadelerini kullanmıştı.

Ufuk Özkan'a karaciğerini bağışlayan görüntü yönetmeni Salih Kıvırcık ise, ameliyat sonrası hastane odasından sağlık durumuna dair yeni bir paylaşımda bulundu.

11 saatlik ameliyat sonrası dinlenmeye devam eden Kıvırcık, Instagram'da yayımladığı mesajında; 'Zorlu bir süreç devam ediyor Bu süreçte kimseye cevap veremiyorum. Çok yakında dualarınızla daha iyi olacağım' ifadelerini kullandı.