Ünlü oyuncu, 2026 yılında Çağla Şıkel'in programında izleyicilerle buluştu. Programa, kendisine donör olan Salih Kıvırcık ile birlikte katılan oyuncu, yaşadığı zorlu sağlık süreciyle ilgili samimi açıklamalarda bulundu.
Yaz aylarını film projeleriyle, kış aylarını ise tiyatro çalışmalarıyla geçirdiğini belirten oyuncu, yoğun tempoya rağmen sağlığını geri planda bıraktığını ifade etti. Bu süreçte kendine yeterince özen göstermediğini vurgulayan oyuncu, bir noktadan sonra artık kendisine 'dur' diyemediğini ve sonunda sağlığının ona bu mesajı verdiğini dile getirdi.
Oyuncu, Salih Kıvırcık ile kurduğu bağın, donörlük süreciyle birlikte kardeşlikten çok daha öteye geçtiğini de sözlerine ekledi. Sevildiğini bildiğini ancak bu süreçte bunun ötesinde bir desteğe ihtiyaç duyduğunu fark ettiğini de samimi bir şekilde paylaştı.





