FIBA 2027 Dünya Kupası Avrupa Elemeleri 1. Tur C Grubu'nda mücadele eden A Milli Erkek Basketbol Takımı'nda Onuralp Bitim aday kadrodan çıkarıldı.

Türkiye Basketbol Federasyonundan yapılan açıklamada, eleme maçlarının hazırlıklarını sürdürmek için Antalya'ya giden ay-yıldızlı ekipte Onuralp Bitim'in sakatlığı nedeniyle kadrodan çıkarıldığı belirtildi.

MİLLİLER ANTALYA'DA ÇALIŞACAK

Grupta 4'te 4 yaparak zirvede yer alan ve ikinci tura yükselmeyi garantileyen A Milli Erkek Basketbol Takımı, çalışmalarını 26 Haziran'a kadar Antalya'da sürdürecek.

MAÇ PROGRAMI

Türkiye, 2 Temmuz'da Bosna Hersek'e konuk olacak. Ay-yıldızlı ekip, 6 Temmuz'da ise İsviçre'yi ağırlayacak.