Gelinim Mutfakta'da her yeni bölümde yaşanan rekabet, izleyicilerin dikkatini çekmeye devam ediyor. 3 Şubat 2026 tarihinde ekrana gelen bölümde, yarışmacılar arasında günün birincisinin ve çeyrek altını kazanan ismin kim olacağı sorusu öne çıktı. Tuğba, Ayten, Alime ve Gözde'nin mutfaktaki performansları, günün sonunda puan tablosuna yansıdı. Yarışmanın takipçileri, günün en yüksek puanını alan gelinin kim olduğunu ve çeyrek altının kime takıldığını merakla araştırıyor.
9 Şubat Pazartesi günü gerçekleşen değerlendirmeler sonucunda, Tuğba günün en yüksek puanını alarak çeyrek altının sahibi oldu. Böylece Tuğba, performansıyla dikkatleri üzerine çekti.
Gelinim Mutfakta 9 Şubat 2026 puan tablosu
TUĞBA: 20
AYTEN: 17
ALİME: 13
GÖZDE: 12





