Sezonun ikinci grand slam tenis turnuvası Fransa Açık'ta tek kadınlarda iki önemli isim 4. turda elendi. Polonyalı Iga Swiatek ve İsviçreli Belinda Bencic, turnuvadan veda etti.

Paris'te düzenlenen organizasyonun 8. gününde 3. sırada yer alan Swiatek, Ukraynalı Marta Kostyuk ile karşılaştı. Swiatek, rakibine 7-5 ve 6-1'lik setlerle 2-0 yenilerek turnuvadan ayrıldı. Daha önce 4 kez şampiyonluk yaşayan Polonyalı tenisçi, bu sezon Fransa Açık'a erken veda etti.

Aynı gün yapılan diğer maçta 7. sırada yer alan Ukraynalı Elina Svitolina, 11. sırada yer alan Bencic'i 4-6, 6-4 ve 6-0'lık setlerle 2-1 mağlup ederek çeyrek finale yükseldi. Romanyalı Sorana Cirstea ise Çinli Xiyu Wang'ı 6-3 ve 7-6'lık setlerle geçerek bir üst tura çıktı.