Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk etap kamp çalışmalarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.
ANTRENMANDAN NOTLAR
Sarı-lacivertli kulübün açıklamasına göre Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ilk antrenmanı, salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık egzersizleriyle başladı.
Sonrasında sahada koşu, ısınma, koordinasyon ve pas çalışmaları yapan futbolcular, antrenmanı dar alanda hücum oyunlarıyla tamamladı.
Fenerbahçe, saat 17.30'da yapacağı günün ikinci antrenmanıyla çalışmalarını sürdürecek.





